marți, 15 octombrie 2013

Ce sampon sa-mi achizitionez ???

Cred ca de multe ori v-ati pus intrebarea aceasta si nu a fost prea simplu sa va hotarati. Sunt si eu in aceasta dilema acum. Am folosit multe marci pana acum si mai scumpe si mai ieftine si din supermarketuri si din saloane de cosmetica si inca nu pot sa spun ca l-am gasit pe cel mai bun.De curand m-am mai documentat si am aflat de sampoanele organice si as vrea si eu sa le  incerc.Acum folosesc unul de la Gerovital pt par vopsit dar
nu vad nicio imbunatatire, mi se pare ca este ca oricare altul. De aceea as vrea sa imi cumpar unul fara SLS  si parabeni in speranta ca poate voi vedea o imbunatatire a parului meu. Am citit despre sampoanele de la Natura Siberica numai pareri bune, intre timp am descoperit si Retetele Bunicii Agafia si mai nou sampoanele din GAMA Love 2MIX Organic



Acum sunt in mare dilema din ce gama sa imi achizitionez un sampon. Am tot cautat informatii despre fiecare si am gasit atat pozitive cat si negative. Poate ar putea cineva care a folosit din cele mentionate de mine sa imi impartaseasca din experienta sa. Abia astept raspunsuri si pareri :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template